måndag 2 juli 2012

2 år, 1 månad och 9 dagar gammal blev du och jag är så jävla glad att jag fick den tiden med dig. Du var allas favorit, var ingen som inte tyckte om dig. Så jävla go var du!! Du har vart med längst träffat alla djuren jag har haft. Du har vart med Diana, Dior, Isadora, Jasmin, Fiona, Nova & Raven!! Du var min systers favorit, hon älskade dig högt precis som jag. Du hade klarat så mycket längre om det inte var för dina tumörer. I slutet blev en av dom alldeles för stor och du fick sår på den så jag kände att det var dags och jag vet att du har det bra där uppe med alla dina vänner. Jag har inte fällt någon tår än, jag kan fortfarande inte fatta att det faktiskt är sant, att du inte längre finns här nere. Tårarna kommer nog komma ikväll när jag lägger mig ner och slappnar av. Jag älskade dig så högt Phoebe!! Du är mammas lilla ängel <3
23/5-2010 - 2/7-2012, Vila i frid <3


1 kommentar: